Mektup

Ben tanri degilim ki af ilkesini bana yikiyorsun….
Benim hic kimseye hukmetme,affetme,mezara gonderme gibi bir hakkim yok…
Ben sadece benim iste…
Kendi halinde olumun penceresindeki adam… “yalnizligin” diger ismi “BAHADIR” yani…
Ben “ask” in diger adinin “intihar” oldugunu ogrendigimde, henuz yeni bakmayi ogrenmistim dunyaya… bir baska amacla…

Ama intihardan hic korkmadim… acisina da, mutlulugunada katlandim yine de…
Bosver be… belki bir gun dogruyla yanlisi ayirt edebiliriz… belki bir gun olumle, yasami birlestirebiliriz…
Ne diyor bir cin bilgesi: “insan olmeden, tam olarak yasadim diyemez…”
Kimbilir belki bir gun trenler calisir Oraya… Belki bir gun ruzgar eser yine dogudan batiya.. belki bir gun intihar etmek isteriz en ictenligimiz ve en safligimizla….

Hala safiz be Sevgilim, hala safiz…
Neyin ne oldugunu goremiyoruz ve belkide gormek istemiyoruz artik…
Cunku en yakin insan bize, en uzagimizda….

Koca bir okyanus ve yuzlerce ulke…
Bir film vardi biliyormusun? Hatirliyormusun? Izledin mi?
Ben izleyeli yaklasik olarak 16 yil gecti… eski bir film…
“ULKE VE OZGURLUK” diye.
Izlemediysen izle… ve gercekten amacin ne oldugunu… dusunmenin nasil bir suc oldugunu… siirin olumun kucagindada olsa yasadigini… ve de askin hic olmedigini anlatiyor… hah “ask” dedim. Dedigime kanma….
“intihar” demek istemistim…
Dila hanim…
Al yazman hala duruyor mu?
Selvi boyun daha bir selvilesmistir eminim…. Ve o her bana baktiginda dolan gozlerin….
Kendine iyi bak….

No comments: